Osnovna škola Rikard Katalinić Jeretov Opatija
Logo Škole

Nalazite se na vršnoj web stranici naše škole. Zlouporaba informacija s ovog web mjesta nije dozvoljena. Centrala +385 51 703 910. Položaj sadržaja se mijenja u ovisnosti o važnosti informacija. Na vršnoj stranici se nalaze najvažniji sadržaji koji se nakon izjvjesnog vremema brišu, prebacuju na neke druge stranice vršnog web mjesta ili prebacuju na "Portal" (gumb dolje). Urednik stranica je ravnatelj škole.

 Covid vijesti Škola za Život Pregled upitnika škole Povratak u škole Upisi u 1. razred

/ Facebook stranica 1 / Facebook stranica 2 / Razne dopunske vijesti /

Najnovije vijesti iz škole, pregled dokumenata i galerija Osnovne informacije o školi: smještaj, zgrade i drugo Popis kontakata u našoj školi Video iz naše škole


NASTAVAK REDOVNE NASTAVE ZA UČENIKE 1. DO 4. RAZREDA ZAPOČINJE PONEDJELJAK, 25. svibnja 2020.

Autor: Fredi Glavan, 22. 5. 2020.
[Koronavirus HR: https://www.koronavirus.hr/ ] / [ ] / [ ] / [ ] / [ ] / [ ] / [ ]

Poštovani roditelji i dragi učenici, ponedjeljak, 25. svibnja 2020. godine, započinje redovita nastava U ŠKOLI za sve učenike razredne nastave od 1. do 4. razreda. u svim zgradama škole.

Planiranje rasporeda sati nastave (tijekom prvih dana nastave moguća je promjena u dogovoru s roditeljima i školom, kako bi se ostvario optimalan model)

Sukladno najnovijoj preporuci HZZJZ o epidemiološkim uvjetima za rad u osnovnim školama, škole zadovoljavaju propisane uvjete za siguran prihvat učenika nižih razreda razredne nastave (RN). Predmetna nastava nastavlja nastavnu godinu do kraja u online okruženju u kolaboraciji putem MS Teams aplikacije. Za dolazak djeteta u školu roditelj nije dužan potpisivati izjave o zdravstvenom stanju učenika. Ako roditelj ima objektivne ili subjektivne prepreke za dolazak učenika u školu nije dužan poslati dijete u školu te ono nastavlja rad na daljinu, praćenjem HRT3 programa, uz dodatne upute učitelja. Prema postojećoj uputi u školi se organizira rad koji uključuje i predmetne učitelje koji predaju u razrednoj nastavi redove predmete i izborne programe (strani jezik, vjeronauk). Izvannastavne aktivnosti, dodatna i dopunska nastava se nastavljaju isključivo na daljinu. Moguće je i naknadno uključivanje učenika sve do kraja nastavne godine. Mole se roditelji da se nastave izjašnjavati svojim razrednicama hoće li poslati dijete u školu u ponedjeljak 25. svibnja, kako bismo što bolje organizirali prostor i rad za učenike koji su u školskim klupama. Pri tome moramo pratiti broj učenika u jednoj prostoriji i dijeliti razredni odjel, ukoliko se poveća broj na način da ne možemo više prostor organizirati poštujući propisanu udaljenost, koja je za sada 1,5 m. O svemu se piše u opsežnim uputama HZZJZ:
 https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute_vrtici_skole.pdf

Najnovije dopunske upute možete pročitati ovdje:
 https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Dodatne_preporuke_za_vrtice_i_skole_22_05_2020.pdf

Te dodatne savjete za roditelje možete pronaći na:
 https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Savjeti_za_roditelje_22_05_2020.pdf

Svi učenici od 1. do 4. razreda pozvani su doći u školu, osim učenika kojima se zbog zdravstvenih ili drugih opravdanih razloga to ne preporuča. O tome su roditelji dužni obavijestiti učitelje, kao i u svakom slučaju izostanka djeteta iz škole koji je bio prije epidemije. Za sve učenike od 25. svibnja vrijede epidemiološke mjere propisane na temelju preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Molimo roditelje da ih detaljno pročitaju te s njima upoznaju svoje dijete prije dolaska u školu i objasne djetetu na njemu razumljiv način i potaknu da ih se pridržava. O svim detaljima rasporeda ulaska i izlaska učenika iz škole, rasporeda odmora, trajanja nastave bit ćete obaviješteni od svojih učiteljica. Nastava će se odvijati u jutarnjoj smjeni od 08:00 do 11:30 nakon koje će učenici upisani u produženi boravak ostati u školi s učiteljicama produženog boravka u miješanim skupinama i to u vremenu od 11:35 do 16:30 sati, u skladu sa zaduženjima i pravilima rada produženog boravka. Roditeljima nije dozvoljen ulazak u zgrade te ih molimo da pričekaju djecu ispred ulaza na kojeg djeca ujutro dolaze na nastavu na propisanoj udaljenosti.  Molimo roditelje da obavijeste učiteljice o  primanju školske marende, korištenju usluga produženog boravka, ručka. Informacija o prehrani nam je izuzetno važna zbog pravovremene narudžbe namirnica. 

HZJZ-o objavio je nove Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koje imaju pomoćnika u nastavi (u daljnjem tekstu Upute HZJZ-a). Oni roditelji koji još uvijek imaju objektivne ili subjektivne razloge zbog kojih to ne žele učiniti, mogu i naknadno uključiti dijete u nastavne grupe u školi, ali u međuvremenu moraju, kao i do sada, osigurati uvjete kod kuće za nastavu na daljinu i biti u svakodnevnom kontaktu s učiteljima. O svim ostalim pojedinostima pravovremeno će vas upoznati vaše razredne učiteljice, a za  sve upite i nejasnoće stojimo vam na raspolaganju.

Unaprijed Vam zahvaljujemo na razumijevanju i suradnji, a učenicima želimo uspješan i bezbrižan povratak u školu.

Epidemiolog je danas petak, 22.5.2020., odobrio plan učionica u školi. Škola je organizirana i spremna u potpunosti primiti učenike. Ukoliko roditelj smatra da iz bilo kog razloga dijete pripada obitelji koja je rizična, možete se odlučiti zadržati svoje dijete kod kuće. Sve razrednice su imale obvezu u potpunosti izvješćivati i kontaktirati svoje roditelje tijekom ova dva dana, od kad smo 20. svibnja dobili naputke, a koji su vidljivi na poveznici:
 https://skolazazivot.hr/preporuke-za-organizaciju-rada-u-razrednoj-nastavi-i-upute-za-vrednovanje-i-ocjenjivanje-u-mjesovitom-modelu-nastave-od-25-svibnja-2020/

Sve su razrednice su dobile zadatak da svojim komunikacijskim kanalima, kojima se služe i u nastavi na daljinu, pozovu sve roditelje da šalju svoju djecu jer je škola, po procjeni nadležnih tijela u RH (MZO), sigurno mjesto. Mi kao i sve škole, smo se organizirali kako bi maksimalno osigurali učenike u skladu s propisima koje smo dobili. To nije bila niti malo laka zadaća u samo dva dana učiniti ali smo to obavili do kraja. Tijekom vikenda ćemo imati vremena svi zajedno još jednom promisliti o svim nedoumicama i detektirati zajedno s vama roditeljima, koji se opravdano brinete za zdravlje svoje djece u vrijeme epidemije, eventualne elemente koje valja popraviti. Tijekom prvih dana ćemo se morati i prilagođavati na mogućnost povećanja broja učenika koji će se naknadno priključiti do kraja nastavne godine.

Siguran sam da ćemo zajedno najbolje osigurati valjane uvijete konačnog povrataka u školske klupe, što željno očekuju i učiteljice i djeca. Plan vožnje autobusa ne određujemo mi ali možemo ukazivati na potrebu poboljšanja ukoliko nam javite. Škola je po najnovijim napucima otvorena za sve, bez obzira na poteškoće djeteta. Naravno, roditelj može odlučiti da je za njegovo dijete bolje ostati kod kuće. Tada će se nastaviti za njega nastava na daljinu. Važno je napomenuti da smo do danas (uz odobrenje epidemiologa) razmatrali najbolje prostorno rješenje i organizaciju.


[ izvor: https://www.koronavirus.hr/savjeti-za-roditelje-djece-koja-se-vracaju-u-kolektive/650 ]

S obzirom na trenutno povoljnu epidemiološku situaciju sva djeca se mogu vratiti u vrtiće i škole (1.-4. razred OŠ). To se odnosi i na djecu s teškoćama i djecu sa zdravstvenim smetnjama koja bi dolazila u vrtić i školu da nema epidemije.

Pojedine kronične bolesti (respiratorne, kardiovaskularne, dijabetes, maligne bolesti, imunodeficijencije, djeca s većim tjelesnim/motoričkim oštećenjima) mogu predstavljati povećani rizik za razvoj težih oblika bolesti COVID-19 ako se dijete zarazi nakon bliskog kontakta sa zaraženom osobom. Međutim, ako svi roditelji dosljedno svako jutro djeci izmjere tjelesnu temperaturu te ih ne dovode u vrtić ili školu kada imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome, izgubili su osjet mirisa ili okusa ili imaju druge znakove zarazne bolesti, smanjit će se rizik zaraze ostale djece u vrtiću i školi te će on biti jednak riziku kod ostalih svakodnevnih aktivnosti s obzirom na popuštanje mjera i posljedično učestalije kontakte među ljudima.

Preporuka je da svaki dan prije odlaska u ustanovu roditelj u djetetovu bilježnicu upiše vrijednost izmjerene temperature kod djeteta. Bilježnicu dijete donosi sa sobom u ustanovu a odgajatelj/nastavnik svakodnevno provjerava.

Svaki roditelj dodatno može pridonijeti sigurnosti svog djeteta, svoje obitelji i druge djece ako (koliko to okolnosti dozvoljavaju) održava fizičku distancu i provodi pojačanu higijenu u kućanstvu. Učenik u školu može ići sam, organiziranim prijevozom ili kako roditelj odluči. Kod djece predškolske dobi i učenika koje roditelji žele dovoditi i odvoditi iz škole, molimo roditelje da uzmu u obzir sljedeće:
  • osoba koja dovodi dijete u ustanovu treba izbjegavati ulazak u ustanovu te koliko je moguće držati razmak od drugih osoba,
  • u pratnji jednog djeteta ne smije biti više od jedne odrasle osobe,
  • kada je moguće, pokušajte organizirati da u pratnji djeteta uvijek bude ista osoba ili se izmjenjuju dvije odrasle osobe, 
  • kada je moguće, u pratnji djeteta treba biti odrasla osoba koja živi u istom kućanstvu.

[ izvor: https://www.koronavirus.hr/dodatne-preporuke-za-uprave-vrtica-i-skola/649 ]

Od 25. svibnja vrtići i osnovne škole vraćaju se radu u većim skupinama. Ovo su dodatne preporuke za uprave institucija.

Ograničen ulazak u ustanove. Do daljnjeg su zabranjeni svi posjeti vrtićima i školama (primjerice kazališne predstave, izvannastavne aktivnosti i sl.).
Navedeno ograničenje treba primjenjivati vezano uz medijske upite te se predlaže snimanje medijskih priloga na otvorenom, odnosno u dvorištu vrtića i škola.
U dijelu uputa koji se odnosi na uključivanje djece s teškoćama, predviđen je nastavak rehabilitacijskih i drugih terapijskih postupaka sukladno odgovarajućim preporukama. Iste preporuke treba primijeniti i kod rehabilitacijskih i terapijskih postupaka s vanjskim suradnicima u prostorima vrtića i škola koje je moguće nastaviti ako su se provodili u ustanovi prije epidemije, te ako je moguće osigurati dosljednu provedbu odgovarajućih epidemioloških preporuka.
 
Mjerenje temperature kod djece. Roditelji/skrbnici dužni su izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u ustanovu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u ustanovu nego se javljaju telefonom ravnatelju ustanove i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta.
Preporuka je da svaki dan prije odlaska u ustanovu roditelj u djetetovu bilježnicu upiše vrijednost izmjerene temperature kod djeteta. Bilježnicu dijete donosi sa sobom u ustanovu a odgajatelj/nastavnik svakodnevno provjerava.
Ako djeca razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u ustanovi, odgajatelji/učitelji odmah obavještavaju roditelje, koji u najkraćem roku trebaju doći po dijete. To znači da je kod sumnje na povišenu tjelesnu temperaturu te kod pojave respiratornih simptoma (kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa) neophodno djetetu u vrtiću ili školi izmjeriti tjelesnu temperaturu.

Temeljem članka  73. Statuta Osnovne škole "Rikard Katalinić Jeretov" Opatija, Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije covid-19 vezano za rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koja imaju pomoćnika u nastavi, izdanih od Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo 20.5. 2020. i Preporuka za organizaciju rada u razrednoj nastavi i uputa za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave od 25. svibnja 2020., izdanih od Ministarstva znanosti i obrazovanja 20.5.2020.godine ravnatelj Škole donosi:

PROVEDBENI PLAN

otvaranja Osnovne škole "Rikard Katalinić Jeretov" Opatija 25. svibnja 2020.
za učenike razredne nastave

U cilju unapređenja zaštite učenika, djelatnika škole i ostalih posrednih dionika odgojno-obrazovnog procesa Škole, ravnatelj Škole donosi Provedbeni plan otvaranja Osnovne škole "Rikard Katalinić Jeretov" Opatija 25. svibnja 2020. za učenike razredne nastave (u daljnjem tekstu: Provedbeni plan).

Provedbeni plan oslanja se i nadograđuje na sadržaj Provedbenog plana donesenog 11. svibnja 2020. godine,  koji je definirao otvaranje škole i početak funkcionalnosti provođenje nastave u školi.

U tekstu se muški rod rabi i za ženski.

Provedbeni plan zahtijeva organizacijske, tehničke, materijalne uvjete i mjere koji se u daljnjem tekstu navode.

1. Organizacijske mjere i zadaci

1.1. Pripremne radnje za otvaranje škole

a) Upoznati učitelje i druge djelatnike Škole s Uputama HZJZ-a i Preporukama MZO-a tijekom virtualnog radnog sastanka, putem virtualne zbornice i oglasne ploče.

Izvršitelj zadatka: ravnatelj Škole; Rok provedbe zadatka: do 25. svibnja 2020. godine.

b) Dogovoriti s učiteljicama, predmetnim učiteljima i stručnom službom korake organizacije rada, prikupljanje potrebnih podataka,  jasnu komunikaciju uputa s roditeljima, organizaciju ulaska učenika u školu, raspored učionica i modificirati raspored sati po potrebi.

Izvršitelj zadatka: ravnatelj Škole; Rok provedbe zadatka: do 23. svibnja 2020. godine.

c) Upoznati roditelje putem web stranice Škole s Uputama HZJZ-a i Preporukama MZO-a.

Izvršitelj zadatka: ravnatelj Škole i pedagoginja Škole; Rok provedbe zadatka: do 23. svibnja 2020. godine.

d) Izvršiti ispitivanje potrebe roditelja učenika razredne nastave:

-    O potrebi prehrane učenika tijekom boravka u Školi i

-    O potrebi organiziranja rada Produženog boravka za učenike.

Izvršitelj zadatka: učiteljice razredne nastave; Rok provedbe zadatka: do 22. svibnja 2020. godine i kontinuirano po potrebi za učenike koji će se priključiti kasnije.

e) Upoznavanje roditelja s mjerama i zadatcima i načinima organizacije rada.

Izvršitelj zadatka: učiteljice razredne nastave – razrednice, nakon održanog radnog sastanka i/ili nakon dodatnih konzultacija, ako se roditelj obrati sa specifičnim upitom; Rok provedbe zadatka: 25. svibnja 2020.

1.2. Administrativno tehnička služba škole

a) Izvršiti analizu potrebnih sredstava za održavanje i higijenu u školi te prehranu.

Izvršitelj zadatka: tajnik, računovođa, spremačice, kuharica, domar; Rok provedbe zadatka: 22. svibnja 2020.g. i kontinuirano tijekom svibnja.

b) Uskladiti podatke i izvršiti nabavu dezinfekcijskih i zaštitnih sredstava te sredstava za čišćenje.

Izvršitelj zadatka:  tajnik škole, računovođa; Rok provedbe: 22. svibnja 2020. i kontinuirano tijekom svibnja.

c) Nakon radnih sastanaka s učiteljima, obaviti dodatne poslove koji omogućavaju preseljenje dijela učenika razredne nastave u učionice predmetne nastave, sukladno uputama HZJZ.

Izvršitelj zadatka: domar i ravnatelj Škole; Rok provedbe: 25.svibnja 2020.g. i dalje po potrebi.

2. Tehničke mjere

2.1. Zadatci za administrativno - tehničku službu Škole

a) Nabava sredstva za dezinfekciju i čišćenje.

Izvršitelj zadatka: tajnik i materijalni knjigovođa Škole; Rok provedbe zadatka kontinuirano tijekom svibnja.

b) Označavanje učionica, ulaza i wc-a za učenike.

Označiti vrata na učionicama i wc-ima prema oznakama razreda kao i ulazna vrata za ulazak učenika.

Izvršitelj zadatka: domari; Rok provedbe zadatka: do 25. svibnja 2020. godine.

c) Priprema, čišćenje i dezinfekcija učionica, wc-a i zajedničkih prostorija.

Izvršitelj zadatka: spremačice; Rok provedbe: do 22. svibnja 2020. godine.

d) Vođenje evidencija o:

- dnevnoj dezinfekciji svih korištenih površina nakon odlaska djece

- dnevnom prozračivanju korištenih prostorija

- dnevnom čišćenju svih dodirnih točaka

- dnevnom pranju nastavnih sredstava, nastavnih pomagala i druge opreme koju su djeca i učiteljice toga dana upotrebljavale.

Izvršitelj zadatka:  spremačice; Rok provedbe zadatka: po završetku svakog radnog dana počev od 25. svibnja 2020. godine.

f) Obavljati nadzor nad provedbom zadataka ovoga plana.

Izvršitelj zadatka: ravnatelj Škole, pedagoginja Škole, tajnik Škole; Rok provedbe zadatka: do 25. svibnja 2020. godine.

3. Mjere provedbe nakon otvaranja škole

a) Osigurati prihvat učenika na ulazima u školu prema utvrđenom rasporedu i provjeru knjižica s upisanim temperaturama izmjerenim kod kuće.

Izvršitelj zadatka: učiteljice i učitelji koji imaju prvi nastavni sat.

b) Osigurati da se učenici/ce i naknadno uključe u razrede i grupe.

Izvršitelj zadatka: Učiteljice razredne nastave i ravnatelj.

c) Na početku nastave, 25.5.2020. održati edukaciju za učenike na jednostavan i prikladan način.

Izvršitelj zadatka: učiteljice razredne nastave, predmetni učitelji i učiteljice u Produženom boravku.

d) Vježbati s učenicima gdje se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na dvorište i na igrališta.

Izvršitelj zadatka: učiteljice, predmetni učitelji i učiteljice u Produženom boravku.

e) Osigurati redovito pranje ruku i redovitu nabavu sredstava za dezinfekciju i čišćenje, vodeći brigu o mogućim alergijama na dezinfekcijska sredstva.

Izvršitelj zadatka: učiteljice, predmetni učitelji i učiteljice u Produženom boravku, spremačice, kuharice, pedagoginja, tajnica, materijalni knjigovođa i ravnatelj.

f) Osigurati uvjete za rad i podršku stručnih suradnika učiteljima i učenicima, provjeriti jesu li osigurana materijalna sredstva za rad, materijali za učenje i poučavanje.

Izvršitelj zadatka: učiteljice, pedagoginja, ravnatelj.

g) Osigurati provjetravanje i čišćenje prostora koje obavljaju spremačice i domari.

Izvršitelj zadatka: učiteljice, spremačice, domari.

h) Voditi evidenciju o mjerenju tjelesne temperature i dezinfekciji mobilnih telefona zaposlenika (Upute HZJZ).

Izvršitelj zadatka: tajnica Škole.

i) Redovito prikupljati podatke o stanju i po potrebi korigirati Provedbeni plan.

Izvršitelj zadatka: ravnatelj, svi djelatnici Škole u svom djelokrugu rada.

j) Informirati zaposlenike, učenike i roditelje.

Izvršitelj zadatka: ravnatelj, učiteljice, tajnica, stručne suradnice i svi djelatnici Škole sukladno djelokrugu rada i načinu dogovorene komunikacije.



EPIDEMIOLOŠKE MJERE ZAŠTITE ZA UČENIKE RAZREDNE NASTAVE

OD 25. SVIBNJA 2020.

Ove epidemiološke mjere vrijede samo za učenike od 1. do 4. razreda
koji nastavu pohađaju u školi od 25. svibnja 2020.

Mjere su izrađene prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

OBVEZE RODITELJA PRIJE DOLASKA DJETETA U ŠKOLU

1.    Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu.

2.    Preporuka je da svaki dan prije odlaska u ustanovu, roditelj u djetetovu bilježnicu informativku upiše vrijednost izmjerene tjelesne temperature kod djeteta.

3.    Ako dijete ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID-19 NE DOLAZI U ŠKOLU.

4.    Osoba koja ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili simptome COVID-19 ne smije biti u pratiti dijete u školu.

5.    Osigurati djetetu 1 paketić papirnatih maramica za nos i staviti ga u školsku torbu i čisti platneni ubrus

DOLAZAK UČENIKA U ŠKOLU

1. Dijete u školu dolazi samo ili u pratnji roditelja/staratelja ili neke druge osobe iz kućanstva, odnosno onako kako je u školu dolazilo prije proglašenja epidemije. 

2. Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu već dolaze do ulaza pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 1,5 metra u odnosu na druge roditelje/skrbnike i djecu. Djeca i roditelji, odnosno osobe iz istog kućanstva ne moraju držati distancu.

3. Djeca u školu dolaze u vrijeme kad je rasporedom ulaska predviđen ulazak u školu za njihovu odgojno-obrazovnu skupinu (razred) i pred ulaz namijenjen za njihovu odgojno obrazovnu skupinu.

4. Na ulazu u školu djeca se ne grupiraju nego stoje u redu jedan iza drugoga i potiče ih se da drže distancu u odnosu na ostalu djecu. Nadzor nad ulaskom u školu provode dežurni učitelji.

5. Kod ulaska u školu djeca dezinficiraju potplate svoje obuće i upućuju se prema svojim učionicama.

6. Nakon ulaska učionicu, djeca peru ruke tekućom vodom i tekućim sapunom kako je propisano mjerama HZZJZ. Nakon pranja ruku i pod nadzorom učiteljice sjedaju na za njih unaprijed određena radna mjesta.

7. U slučaju lošeg vremena, djeca od 7:30 mogu odmah ući u školu, bez zadržavanja ispred ulaza – učiteljica će ih dočekati na ulazu i usmjeriti u prostor namijenjen radu njihove odgojno obrazovne skupine poštujući i pri tome mjere HZZJZ.

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

1. Djecu treba poticati na održavanje distance od druge djece i odraslih (fizičke udaljenosti) primjereno njihovoj dobi. O tome brigu vode učiteljice.

2. Djecu treba poticati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta. O tome brigu vode učiteljice.

3. Djeca trebaju redovito i pravilno prati ruke prije početka svakog sata, prije i nakon konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo.

4. Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad s poklopcem te odmah oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.

5. Djeca ne bi trebala dijeliti čaše, šalice, drugo posuđe i pribor za jelo s drugom djecom.

6. Svako dijete samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari druge djece.

7. Djeca ne nose zaštitne maske i rukavice. 

8. Kod potrebe odlaska na toalet ili pranja ruku, djecu se potiče na održavanje distance od ostale djece te se osigurava da ne bude preveliki broj djece u toaletima u isto vrijeme. Svaka odgojno obrazovna skupina koristi točno označen toalet.

9. Tijekom boravka u školi i pod malim odmorima, djeca ne napuštaju prostoriju u kojoj se odvija nastava za njihov razred, osim potrebe odlaska na toalet i pranja ruku ili na užinu u hol škole.

10. Školska prehrana odvija se u školskim učionicama i blagovaonici škole prema posebnom rasporedu za svaku odgojno-obrazovnu skupinu. Djeca ne bi trebala rukama dirati hranu druge djece te ih se potiče da tijekom marende drže distancu od druge djece. Prije i nakon jela djeca trebaju oprati ruke, sukladno preporukama HZJZ. Marendu kuharica donosi pred učionicu, a djetetu dijeli učiteljica u rukavicama. Nakon pojedene marende učenici mogu u pratnji svoje učiteljice izaći na dogovoreni prostor školskog dvorišta, ali pri tome preporuča se i dalje održavati distancu te izbjegavati miješanje s drugim skupinama.

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

1. Nastava se u školi organizira za sve učenike od 1. do 4. razreda iz svih nastavnih predmeta.

2. Nastava se odvija prema rasporedu sačinjenom 23.5.2020. a koji je komuniciran učenicima i njihovim roditeljima.

3. U razredu s učenicima boravi učiteljica razredne nastave i učitelji predmetne nastave koji predaju strani jezik i izborne predmete u vrijeme kad po rasporedu imaju te predmete, te pomoćnici u nastavi. 

4. Nastava TZK odvija se isključivo u otvorenim prostorima, odnosno u školskom dvorištu kad god je to moguće, ali na način da se vodi računa da se djeca ne uznoje – dakle, šetnja, lagane vježbe oblikovanja…

5. Kod izlaska učenika iz učionice u vanjski prostor škole valja voditi brigu da ne dođe do kontakta učenika jedne skupine (razreda) s učenicima u drugoj skupini.

 POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE U ZARAZU KOD DJETETA

1.    Ravnatelj škole u dogovoru s nadležnim školskim liječnikom o svakoj sumnji na COVID-19 kod zaposlenika ili djece (o čemu roditelj/skrbnik ima obavezu hitno telefonom obavijestiti ravnatelja) obavještava nadležnog školskog liječnika. Posebno žurno i neizostavno ravnatelj obavještava nadležnog školskog liječnika u slučaju grupiranja sumnje ili zaraze COVID-19 (2 i više djelatnika i/ili djece sa sumnjom iz iste učionice/zgrade i sl.).

ODLAZAK IZ ŠKOLE

1. Odlazak učenika iz škole odvija se tako da ne dođe do kontakta učenika jedne odgojno obrazovne skupine s učenicima iz druge skupine.

2. Nakon završetka nastave djeca pod nadzorom učitelja/ice koji ima zadnji sat u njihovom razredu idu prema izlazu iz škole bez zadržavanja u ostalim dijelovima školske zgrade.

3. Nakon izlaska iz školske zgrade učenici se odmah upućuju svojim kućama i ne zadržavaju se u školskom dvorištu. 

4. Spremačica škole zadužena za prostor, odmah zrači isti i čisti ga prema uputama s pojačanom dezinfekcijom svih stolova, stolica, kvaka, umivaonika.

5. Učenici koji idu u produženi boravak, čekaju u učionici da po njih dođe učiteljica PB-a koja će ih povesti u prostor u kojem će boraviti za vrijeme trajanja PB-a. Škola nije u mogućnosti organizirati PB na način - jedna odgojno obrazovna skupina, jedan učitelj PB-a, te su o tome roditelji unaprijed obavješteni. Prostor u kojem će se odvijati rad PB skupina, pripremljen je u skladu s uputama HZZJZ, a učenici će objedovati u blagovaonici i to na način da se dijele na više skupina kako bi se za vrijeme objeda osigurao propisan razmak.

DJELATNICI ŠKOLE

1.       Zaposlenici škole (učitelji i drugi radnici), u školu dolaze na glavni ulaz.

2.       U školi borave samo oni učitelji koji su potrebni za izvođenje nastave učenika od 1. do 4. razreda.

3.       Ulaz u školu je zaključan, otvara ga tajnica škole i odmah mjeri tjelesnu temperaturu zaposlenika te je bilježi na propisanu listu.

4.       Zaposlenik škole koji nije učitelj/ica, dezinficira potplate svoje obuće, a za ulazak u učionicu preko svoje odjeće, nosi zaštitnu kutu.

5.       Na ulazu u školu, zaposlenik škole dezinficira ruke dezinficijensom.

6.       Zaposlenik škole može nositi zaštitnu masku.

7.       Zaposlenik škole mora nositi rukavice kod rukovanja s hranom i prilikom prijema učenika u školu.

8.       Zaposlenik škole obavezno često pere ruke u skladu s uputama HZZJZ.

9.       Zaposlenici škole ne okupljaju se u zbornici tijekom vremena trajanja posebnog režima rada, a kod međusobne komunikacije paze na održavanje propisanog razmaka.

10.   Tehničko osoblje i kuharica ulaze i izlaze iz škole na ulaz u suterenu pridržavajući se pri tome svih prije navedenih mjera koje vrijede za sve zaposlenike škole.

11.   Tehničko osoblje i kuharica u školi koristi obuću za rad namijenjenu isključivo za školski prostor.


Proslavimo Dan škole
Ovogodišnji Dan škole, obilježen je virtualno 29. travnja 2020. u 18 h.


Godišnji dokumenti: Kurikul Škole / Godišnji plan rada Škole  / Satnica MŠ / Kalendar rada i nastave (prikaz nastave od kuće) /

Višegodišnji dokumenti: e-Dnevnik / Statut škole / Kućni red / Plan evakuacije / Pravilnik o davanju školskog prostora na privremeno korištenje / Pravilnik o načinu i postupku zapošljavanja / Odluka o visini blagajničkog maksimuma / Porcedura blagajničkog poslovanja / Procedura odlaska na službeni put, izdavanja i obračuna naloga / Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti / Mapa procedura stvaranja ugovornih obveza, zaprimanja e-računa i naplate prihoda 2020. /


Naš izbor poveznica: MZOS / CARNet / Suradnici u učenju / AZOO / Portal za škole / Grad Opatija / UNICEF / EKO škole / Stanje okoliša zgrada / Stanje unutrašnjosti zgrada / Culver Academies / Portal N. Tesla /


Vizija: Sigurno, samostalno i odgovorno dijete koje će stečena znanja  znati primijeniti u svakodnevnom životu.

Misija: Brodimo sretno morem znanja i kulture.


Ravnatelj Fredi Glavan. prof. | Tajnik dipl. iur. Sonja Kalafatović | Učiteljsko vijeće se sastoji se od učitelja/ljica raznih redovnih i izbornih predmeta škole, ravnatelja i stručnih suradnika Škole. Stručni suradnici: pedagog, psiholog, knjižničar, socijalni pedagog, logoped. | Produženi boravak: učiteljice razredne nastave koje financira Grad Opatija | Školski odbor: predsjednica je Dragica Rade a zamjenica Sanja Albaneže | U školi djeluje Vijeće roditelja. | U školi djeluje Vijeće učenika.



Vizija uređenja novog okoliša

(Uređenje školskog vrta OŠ Rikard Katalinić Jeretov Opatija, Ivan Dajak, 2017.)


Copyright © 2010 Ravnatelj škole Fredi Glavan. Sva prava pridržana.